זכיינות – מודל המבטיח הצלחה גדולה מעסק ללא זיכיון

החברה לפיתוח זכיינות – Israel Franchising 

 

זכיינות – מודל המבטיח הצלחה גדולה מעסק ללא זיכיון

בוא נשים דברים על השולחן – לנהל עסק עצמאי לא היה “להיט” גדול באף תקופה, ובמיוחד לא כיום, בעת מגיפת הקורונה. מידי יום, אנחנו שומעים על עסקים קטנים ובינוניים שנסגרו, מכיוון שהבעלים שלהם לא הצליחו לעמוד בנטל התשלומים הקבועים שלהם, בשל אובדן ההכנסות, אשר נגרם כתוצאה מהמציאות העסקית הבעייתית שבה הם נאלצים לתפקד. אחת הדרכים היעילות יותר, שבה תוכלו להיכנס לעולם העסקים, במיוחד אם המדובר בעסק הראשון שלכם, הוא זכיינות – מודל עסקי שמזכה אתכם כמעט בכל היתרונות של עסק עצמי, אולם, עם גב עסקי של רשת גדולה, שמוריד מכם לא מעט מהחסרונות הידועים של אותה עצמאות עסקית שלה אתם מייחלים.

מהו הסכם זיכיון?
הסכם זיכיון הינו החוזה הנחתם בין זכיין לבין הרשת המזכה, אותה רשת גדולה שאת רוחה ותדמיתה מייצג עסקו של הזכיין. מובן מאליו, כי זכיינות מחייבת אתכם בעמידה בנהלים ובסטנדרטים מסוימים המקובלים ברשת, אבל, מאידך, היא מורידה מעליכם אינספור החלטות וחובות, שכעסק עצמאי ובלתי תלוי, הייתם נאלצים לדאוג להם לגמרי בעצמכם. כדוגמת עיצוב לוגו, בחירת סלוגן, עיצוב בית העסק ועוד אינספור מרכיבים, שבעלי עסק עצמאי מתמודדים איתם, הן בהקמת העסק והן בהמשך תפעולו.

האם זכיינות מתאימה לכל אדם?
כפי שיכולתם להבין עד כה, זכיינות, למעשה, פירושה להיכנס לעסקים בתנאים טובים הרבה יותר מאשר של עסק עצמאי. אולם, פירושה, גם, מעצם טבעו של המודל העסקי הזה, ניהול שמיישר קו עם מאפייני הרשת ועמידה בסטנדרטים הנקבעים על ידה. כך שאם, בכ”ז, תחליטו שהרצון שלכם לעצמאות גובר על הצורך שלכם בביטחון שמעניקה זכיינות ברשת גדולה, לא נותר לנו אלא לאחל לכם בהצלחה בתקופת המשבר הבאה במשק הישראלי / העולמי…

× נשמח לעזור בכל שאלה
דילוג לתוכן