תהליך הקמת רשת

תהליך הקמת רשת

החברה לפיתוח זכיינות מציעה שירותים רבים לרשתות מזכות אשר היו רוצות להתפתח לכדי רשת מזכה גדולה ומצליחה. אם אתה בעל עסק מצליח וברצונך להתרחב עומדות בפניך שתי אופציות מרכזיות להתרחבות: הקמת סניפים בבעלותך או למכור זכויות לאחרים להפעיל סניפים תחת שם המותג שלך, כלומר זכיינות.

מדוע מודל זכיינות מצליח? כי שני הצדדים מרווחים, הזכיין זוכה בהקמת וניהול סניף, שם ומוניטין המותג, הכשרה ראשונית ותמיכה של הרשת. בעוד הרשת המזכה זוכה לצמיחה מהירה, השקעה נמוכה, קבלת תמלוגים ותפעול מצליח של סניפי הרשת. בעצם לשני הצדדים יש אינטרס להצליח ולגרום לעסקה להצליח, דבר ההופך את מתן הזיכיון ל- WIN-WIN.

סיוע לרשת המזכה

בראש ובראשונה בדיקה האם העסק הספציפי שלכם מתאים לשיטה של זכיינות, ישנם תחומי פעילות בהם זכיינות היא כדאית וכאלה בהם היא פחות כדאית. אנו נבדוק יחד איתכם ונייעץ לכם בהתאם לתחרות בשוק, הביקוש, העלויות הכלכליות ועוד.

לאחר מכן, שלב בסיסי נוסף הוא בחינת כדאיות כלכלית להפיכה לרשת מזכה: האם כדאי להקים רשת על בסיס של זכיינות, או אולי כדאי לפעול באלטרנטיבות אחרות.

השלב הבא בתהליך הינו בניית מודל זכיינות ופיתוחו כך שיענה על הצרכים הרצויים לעסק הספציפי שלך. כדוגמת: בניית מודל עסקי, אפיון שיטת התגמולים, בניית תמהיל הדרכה ופיתוח של הסניפים ועוד.

בשלב הממשי, אנו נסייע בחיפוש ומציאת זכיינים פוטנציאלים אשר תואמים את המודל העסקי שבנינו בשלב הקודם. תוך מציאת הזכיין או הזכיינים המתאימים ביותר לרשת מכל הבחינות.

לבסוף, לאחר שהרשת הוקמה, אנו מציעים שירותי פיתוח, שימור וייעוץ אסטרטגי, על מנת לשמר את התדמית והמוניטין של הרשת ולסייע במורכבויות עסקיות. 

× נשמח לעזור בכל שאלה
דילוג לתוכן