זכיינות לרשתות בינלאומיות

החברה לפיתוח זכיינות – Israel Franchising 

 

זכיינות לרשתות בינלאומיות

המילניום הנוכחי מסמן סופית את ניצחונם של המותגים הגדולים. במציאות הקמעונאית של היום, אם אתה לא ‘מותג’ אתה לא קיים. לא נסקור פה את כל הסיבות ההיסטוריות שחוללו את התופעה, אפשר לאהוב את זה ואפשר להצטער על זה. דבר אחד בטוח, בכל אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעולם אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתמצאו לפחות 20 מותגים בינלאומיים זהים.
סוד הקסם של המותגים
למותג ערך רגשי תפיסתי שנבנה בעמל רב, אבל יש לו גם ערך פרקטי רב שיש הנוטים להמעיט בחשיבותו. יש המון כוח בעובדה שמי שנכנס לחנות אדידס בקניון בקריות יודע שאת הפריטים שהוא ימצא כאן, הוא ימצא גם בחנות אדידס בקניון גינדי TLV בתל אביב וגם בחנויות אדידס במרכזי הקניות של לונדון, מוסקבה או לוס אנג’לס. במובן הפרקטי הלקוח יודע שלפריט שהוא קנה יש אבא ואמא ותקן בינלאומי של איכות. ברמה הרגשית הלקוח מרגיש שהוא חלק מסיפור אופנה גלובלי שלוקח חלק בטרנד בינלאומי. לכל מותג יש שפה מובחנת שבונה לו קהל מעריצים מובחן ובמידה רבה המותגים שאנו בוחרים הם חלק מהזהות שלנו. זה גם הביא לשינוי בתפיסה הקמעונאית ומסביר את הזינוק האדיר בשיטת הזכיינות.
יותר זכיינות של מותגים בינלאומיים
מסתבר שמה שטוב לצרכן טוב גם לרשתות הקמעונאיות. היציבות, הכתובת הברורה, התחושה שאתה לא לבד במערכה ואתה חלק ממשהו רחב יותר, נוסכות הרבה בטחון בקמעונאי שבוחר לעבוד בזכיינות. יותר ויותר רשתות קמעונאיות עוברות לעבוד במודל הזכיינות.
וכשמדובר בזכיינות קשה להתחרות באטרקטיביות של הרשתות הבינלאומיות. פעם קראנו לזה ‘ריח של חוץ לארץ’, היום השפה פחות פרובינציאלית, אך המהות לא השתנתה. למותג בינלאומי יש הרבה קסם והזכיינים מוכנים לשלם על זה, והרבה. לכן, אין פלא שמרבית המותגים החדשים שמגיעים לישראל מאמצים בשלב זה או אחר את מודל הזכיינות. בהקשר הזה, אחת הדוגמאות הטריות הוא מותג אופנת הדיסקאונט הטורקית WAIKIKI, שהתחיל לפתוח חנויות בזכיינות בקניונים ברחבי ישראל.
דוגמא נוספת לרשת בינלאומית שנכנסה בשנה האחרונה לשוק הישראלי היא רשת היוגורטיות הבינלאומית Chillbox, כבר בקיץ הקרוב הרשת תפתח כ- 4 סניפים בזכיינות בבאר שבע, נהריה, תל אביב ובירושלים.
הרשת צפויה לפתוח כ- 60 סניפים ברחבי הארץ בתוך כ- 5 שנים.
האם גם אתם מעוניינים בזיכיון לרשת בינלאומית מצליחה ?
היועצים של החברה לפיתוח זכיינות יספקו לכם את כל המידע הדרוש לרשתות בינלאומיות הפועלות בארץ בשיטת הזכיינות ויסיעו לכם בבחירת הרשת המתאימה ביותר עבורכם.

× נשמח לעזור בכל שאלה
דילוג לתוכן