מה גורם ללקוחות להפוך בית קפה מזדמן לקבוע ?
מה גורם ללקוחות להפוך בית קפה מזדמן, אליו נכנסו באקראי פעם אחת, לבית הקפה הקבוע שלהם, אליו הם שבים פעם אחר פעם?
ברוב המקרים, תופתעו לשמוע, כי למרות שמדובר בעסק שעיסוקו קפה, למעשה, מדובר בהרבה מעבר לטיב הקפה והמאפה, אלא באווירה הכוללת, התחושה אותה מקבל האורח המגיע למקום בפעם הראשונה (החשובה ביותר) ובפעמים שתבואנה אחריה. מעט מאד מאיתנו היו מוכנים לשוב לבית קפה בו התפריט זול להפליא, אבל האווירה איננה מזמינה..
“אנשים ישכחו מה אמרת
אנשים ישכחו מה עשית
אבל אנשים לעולם לא ישכחו כיצד גמרת להם להרגיש…” מאיה אנג’לו
אם הינכם מתלבטים בין זכיינות ברשת אחת לשניה, תיכנסו לאחד הסניפים הקרובים אליכם בכובע של לקוח ותרגישו את המקום, האם הוא מזמין ונעים? האם צוות העובדים נחמד וסבלני? האם תרצו לחזור אליו בשנית ?
תזכרו שבקרוב הלקוח יבקר בסניף שלכם ויחווה בדיוק את אותם הדברים, ולכן חשוב לבחור ברשת ששמה דגש ע נ ק על חווית הלקוח.